Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: -=# Cait Sith #=- (CaitSith_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 21:24:31 MET

robmar_at_lipa.mimuw.edu.pl (Robert Maron) wrote:

>nie wiem o czym mowicie, ale tak z grubsza, to Darius tu akurat ma racje -
>oczywiscie znajac f-cje, przy tak malej przestrzeni danych latwo mozna ją
>odwrocic brutalnie;

Istnieje funkcje, ktore sa nieodwracalne - mowi sie na to
jednokierunkowa funkcja skrotu. Choc znajac algorytm i majac duzo
czasu (czasami baaardzo duzo czasu, wrecz niewyobrazalnie duzo czasu -
i na tym opiera sie "moc" tych algorytmow) mozna je "zlamac".

--
-=# Cait Sith #=-
I. Nie bedziesz cytowal listow calych.