Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwonia

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 06 Nov 1998 - 17:17:22 MET

Lukasz Trabinski <lukasz_at_inx.pm.waw.pl> writes:

> No cóż, osób, które potencjalnie mogą Cie zidentyfikować poprzez sieć może
> być _znacznie_ więcej, niż osób do których dzwonisz.

A co to ma do rzeczy? Czy gdybym dzwonil do wiekszej ilosci osob, to
powinienem sie bac bardziej?

> Po za tym w Twoje dane
> z sieci tak szybko nie znikną.

Ale moze szyciej niz numery telefonow z mojej ksiazki telefonicznej.

> Pozatym nie wiesz przez kogo Twoje dane mogą
> być wykorzystane...

Jak to nie wiem? Przez adminow komputerow, z ktorymi sie lacze.
Albo przez osoby, ktore dostana od nich dane. Podobnie jak z telefonami.

> Identyfikacje w sieci, widziałbym raczej na podstawie jakiś kluczy, coś jak
> pgp, których nikt nie mógłby podrobić i dawały pewność, że ja to właśnie ja,
> a nie np. inna osoba korzystająca akurat z mojego telefonu.

Na razie nierealne.

--
Krzysztof Halasa