Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Piotr Solarz (SOLEK_at_USA.NET)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 22:39:55 MET

Andrzej Bort <bort_at_silesia.pl> napisał(a) w artykule
<71oui9$qrg$1_at_zeus.polsl.gliwice.pl>...
: In pl.listserv.polip Piotr Solarz <SOLEK_at_USA.NET> wrote:
: > Andrzej Bort <bort_at_silesia.pl> napisał(a) w artykule
: > : A dygresja moja (pod koniec mojego listu) tyczyła stricte języka
: > polskiego
: > : ("pisze" jest stroną czynną od czasownika "pisać"). Ponieważ
literatura
: > : jest rzeczownikiem bezosobowym, a dokładniej rzeczą, nie jest
możliwe, by
: > : literatura mogła pisać. Pisać może człowiek (gdyż potrafi).
Literatura
: > : może być conajwyżej napisana ("napisana" - strona bierna czasownika
: > : "pisać"). Po raz kolejny okazało się, że nadajemy na zupełnie innych
: > : falach, skutkiem czego nasze dotychczasowe dyskusje uważam za
zamknięte
: > (w
: > : celu oszczędzenia drogocennego czasu obu stronom).
:
: > Poproszę o taki sam, elokwentny wywód, dla sformułowania "literatura
: > podaje" :)
:
: Będę bezczelny i odeślę do pl.hum.polszzcyzna ;-))

To jakaś nowa grupa? Nigdy nie słyszałem o niej. Pisowania świadczy, iż
jest to grupa lokalna dla Mazowsza. :)

A tak serio.
Nie mam nic przeciw jeśli prześlesz moje zdanie razem z fragmentem do
którego się odnosiło.

Piotrek