Re: Numery i adresy VIP Re: 0202122 identyfikuje dzwonia

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Wed 04 Nov 1998 - 05:12:10 MET

RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) writes:

> Takich VIPow stac na konto u providera. Jezeli korzystaja z 0202122,
> wiedzac ze mozliwa jest identyfikacja numeru telefonu (zakladajac, ze cos
> takiego bedzie mozliwe...), to sami narazaja swoja prywatnosc na szwank. Na
> glupote nie ma lekarstwa...
> A tak w ogole to takie VIPy raczej maja swoje dial-upy.

A przede wszystkim, jesli maja zastrzezony numer, to ten rapport czy
jak mu tam w TPSA nie dostanie numeru, wiec user znajdzie sie w jednym
worku z wszystkimi zastrzezonymi.

Zreszta nie wiem z jakiego powodu nikomu nie przeszkadza CLIP na komorkach
(i to prawdziwy CLIP, z prawdziwym numerem), a identyfikacja w sieci
juz przeszkadza. Przeciez jesli zadzwoni do mnie numer 01234567,
i przedstawi sie z imienia i nazwiska, a nastepnie zadzwoni do kogos
innego, ale juz sie nie przedstawi, to ja moge powiedziec temu komus
innemu, kto to taki dzwonil. A przynajmniej moge to zrobic w stopniu
nie mniejszym niz w sieci :-)

--
Krzysztof Halasa