Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 13:20:59 MET

Panie Andrzeju,
jestem Pana przyjacielem, kolega z inetu.

Ale prosze zrozumiec, ze w kazdym kraju demokratycznym obowiazuja pewne
zasady.
I jezeli Pan pisze, czy wyslac : kilkadziesiat MB na e-mail
to jest to dzialanie na szkode, abuse i podlega sciganiu na wniosek
poszkodowanego.

Jezeli Pan wysle te kiladziesiat/kilkaset MB na e-mail instytucji
to czynnosci podejmuje prokurator.

Czy to jest niska szkodliwosc to wykazuje zazwyczaj prawnik firmy, ktory
np. w stanach ocenia te straty na ok. 100.000 $ ( orzecznictwo
dostepne).
I jeszcze taka sprawa.

Jezeli Pan pisze z logo Politechnika Slaska, to wyrazajac prywatne
opinie, nalezy to zaznaczyc.

Jezeli to nie sa prywatne opinie, a opinia oficjalna pracownika centrum
kompterowego, odpowiedzialnego za bezpieczenstwo sieci, przestrzeganie w
tym zakresie prawa, to ja nie rozumiem, jak to jest dopuszczalne.

Np. w stanach to pracodawca wzywa pracownika po takich postach i prosi
o zaniechanie takich dzialan lub go zwalnia, jezeli umowa pracy
zawierala stosowane klauzule.

Przeciez to nie moze byc tak, ze administrator lub osoba z uprawnieniami
do administrowania serwerem dla wielu osob, pisze jak mozna zrobic
mailbombing z anonimowego serwera.

To tak jakby policjant pisal w internecie jak ukrasc samochod.

Andrzej Bort wrote:

> [...]
> podam, że zdanie pytające kończy się znakiem zapytania, który wygląda
> mniej więcej tak:
>
> #####
> # #
> #
> ###
> #
>
> #

> Nie korzystam.

> ... które zostanie umorzone z powodu "nikłej szkodliwości czynu".
>
> P.S.
> Zawsze można do tego celu wykorzystać anonimowe remailery, nieprawdaż? :-)

Czy to zarty, czy Pan Panie Andrzeju potwierdzil publicznie zamiar
popelnienia przestepstwa ???
> --
> -- Andrzej Bort
Jack