Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Darius Jack (dariusz_at_usa.net)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 13:24:37 MET

Szymon Sokol wrote:

> In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
>
> : Jak pisze literatura : jezeli bedzie 100 par id = xxx
> : to droga do otworzenia algorytmu jest z gorki.
>
> Bzdura. O co chcesz się założyć? Podeślę Ci 100 par
> plaintext/ciphertext, a Ty nie odtworzysz algorytmu szyfrowania.

No przeciez nie pisze, ze ja tego dokonam, ale informacje publikowane w
inecie potwierdzaja taka mozliwosc, ponadto algorytm jest zazwyczaj tez
dostepny.

Jedna z opisanych procedur to fullatack.
To znaczy dla wszystkich numerow telefonow program kodujacy poda
wynik kodowania i w jednym zbiorze pojawia sie wszystkie pary telefon =
idxxx.
Potem zwykla funkcja find idxxx =