Re: 0202122 identyfikuje dzwoniacego

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 13:31:58 MET

In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
[sporo wyciąłem]

> Proponuje wrocic do tematu.

Ja nie rozmawiam z anonimami. Już z tego zrezygnowałem. Do tego (jak
również do zmiany swojej stopki) zachęcił mnie szef. Gdyż miało miejsce
dziś dość humorystyczne zdarzenie:

Szef dostał z rektoratu Politechniki Śląskiej telefon, że rzekomo
wykorzystuję swoje konto nie tylko do celów pracy.

Całe zdarzenie było dla mnie o tyle humorystyczne, że zbiegło się
z kilkoma sprawami:

1. wątkiem o anonimowości dostępu via TP S.A. (i całej dyskusji z tego
   wynikłej)
2. podobnym zdarzeniu mającym miejsce jakiś czas temu, gdy pewna osoba
   pisząca z adresu gemnet_at_polbox.com burzyła się o "cenzurę internetu"
   (żeby było ciekawiej, wtedy też był donos anonimowy).
3. Mojemu domniemaniu (na dość kruchych przesłankach), że anonim z adresu
   gemnet_at_polbox.com i anonim dariusz_at_usa.net to ta sama osoba.

Niniejszym informuję, że jest to mój ostatni posting (przynajmniej na
polipie -- ech, ze mnie jest niepoprawny optymista) w odpowiedzi na
posting anonima piszącego spod adresu dariusz_at_usa.net.

A anonima żegnam.

P.S.
Gdyby jednak mój czytnik newsów nie dołączył właściwej sygnaturki,
informuję, że: powyższe opinie są tylko i wyłącznie moimi prywatnymi
opiniami i nie należy ich utożsamiać ze stanowiskiem Centrum Komputerowego
Politechniki Śląskiej ani Politechniki Śląskiej jako całości.

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69