Re: Jak TPSA identyfikuje dzwoniacego na 0202122 - forward

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Tue 03 Nov 1998 - 12:05:32 MET

In pl.listserv.polip Darius Jack <dariusz_at_usa.net> wrote:
> Dziekuje za profesjonalizm administratora.

Staram się ;-)

> 2 kB wystarczy.

I ani bajta mniej? Dobra, postaram się.
Jeszcze jedno uściślające pytanie:
Logi poczty? Newsów? listy dyskusyjnej? routerów? kernela systemu
operacyjnego? tacacs'a? serwera ftp?

> Chcialbym jedynie dodac, ze proba, usilowanie przeslanie komus na jego
> e-mail kilkaset MB , bez jego zgody podlega tak w Polsce , jak i w
> stanach sciganiu na wniosek poszkodowanego, zatem prosze sie powstrzymac
> na przyszlosc od powyzszych sugestii.

Ja nic nie sugerowałem. Ja tylko grzecznie zapytałem. Dla ułatwienia
podam, że zdanie pytające kończy się znakiem zapytania, który wygląda
mniej więcej tak:

 #####
# #
      #
   ###
   #

   #

> Procedura skladania wniosku jest opisana na serwerze tpsa/abuse.

Nie korzystam.

> Jezeli otrzymam te kilkaset MB na e-mail to zloze do prokuratury
> zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa.

... które zostanie umorzone z powodu "nikłej szkodliwości czynu".

P.S.
Zawsze można do tego celu wykorzystać anonimowe remailery, nieprawdaż? :-)

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69