Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 02:14:36 MET

Darius Jack <dariusz_at_usa.net> writes:

> Chyba, ze terminal nie jest w domu , a laczyc sie przez 2 hosty to
> niemozliwe ?

Nie wiem co masz na mysli. Dlaczego terminal ma nie byc w domu, a
dla 020itd - ma byc? Jesli lacze sie przez jednego providera, to wystarczy
zrobic ping nazwa_mojego_komputera - jesli odpowie, to raczej jestem
w domu (w kazdym razie komputer jest w sieci - jak z 020itd). Przy
innych providerach wystarczy zrobic finger na ich serwerze dostepowym.
A innych providerow, za wyjatkiem TPSA, moge odfiltrowac, bo moi
userzy ich nie chca uzywac. TPSA jest problemem, bo moi userzy chca jej
uzywac, ale ona nie udostepnia identyfikacji.

> Przeciez kilka procent ludzi ma konta gdzies w swiecie i 0202122 uzywaja
> jedynie do zalogowania sie tam po cenie rozmowy lokalnej , a potem
> dzialaja dalej.

Widocznie to inne kilka %.

> Tyle, ze jak ktos cie sprawdza przez telefon wiele razy , to dzwonisz do
> centrali o identyfikacje dzwoniacego, a przez 0202122 jestes
> identyfikowalny caly czas, o tym nie wiedzac .

Wystarczy, ze powie "pomylka". Czesto sie zdarza na mojej centrali,
a raczej watpie, by kogos interesowalo, czy jestem w domu.

> I caly czas tworzy sie twoj personal profile , kiedy, jak dlugo i skad .

Niech sie tworzy, mam to gdzies. Nie interesuje mnie, co inni zbieraja
na moj temat.

--
Krzysztof Halasa