Re: Jawnosc polaczen z TPSA ? bylo Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 01 Nov 1998 - 22:21:05 MET

On 1 Nov 1998 00:39:11 GMT, rzm_at_galera.icm.edu.pl (Rafal Maszkowski)
wrote:

>A co na to Wasz administrator? Jezeli nie zainstalowal wczesniej zwyklego binda
>to byla najlepsza okazja zeby nadrobic opoznienie...

Wiesz - w Warmanie i Nasku serwery DNS sypaly sie od dolu do samej
gory... W koncu powymieniano bindy na nowsze, czy pacana dorwano - nie
wiem, jak ja bym go dorwal to by mial czlonka do samej ziemi (znaczy -
nogi bym mu powyrywal!). Teraz to juz jest spokoj , ale chwile grozy
przezylismy - ja tej historii nie zmyslilem, wlosy nam stawaly, czas
lecial a roboty przekazac sie nie dawalo...
>A pacana mozna odciac firewallem, a potem alarmowac jego providera.

Powiedz to adminom Nasku! jak napisalem - wywracalo sie na samej
gorze... I jak odetniesz goscia ktory za kazdym razem ma inny adres -
pewnie wlasnie cale miasto odcieto...

Darek