Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 02 Nov 1998 - 11:21:32 MET

Sergiusz Pawlowicz <ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl> wrote:
>czy was wszystkich bolszewizm zamroczyl?
>chcecie tworzyc wlasna definicje panstwa prawa?
>
>chcecie naruszac swobody obywatelskie, i to w podstawowej dziedzinie, jaka
>jest obieg informacji?

podstawowa rzecza w sprawnym obiegu informacji jest to, ze wiadomo
od kogo informacja pochodzi, i do kogo jest adresowana. chce wiedziec
od kogo pochodzi informacja adresowana DO MNIE.
wiec z laski swojej ogranicz swoje akapity (ups, epitafia, no nie.
epikotlety) na temat bolszewizmu, zamroczenia, i tzw. prawa.
nikt nikogo nie chce zastrzelic.

dam prosty przyklad. jesli chcesz z kims porozmawiac on-line,
to wkladasz stroj pletwonurka zeby nikt cie nie rozpoznal ?
czy takie jest twoje pojecie prawa i wolnosci ? czy takie postepowanie
nalezy tolerowac w sieci ?
warto sie nad tym zastanowic.

pozdrawiam,