Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Mariusz Dziakowicz (Mariusz_at_kam.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 15:48:19 MET

On 24 Oct 1998 23:30:48 +0100, Krzysztof Halasa
<khc_at_intrepid.pm.waw.pl> wrote:

>Teraz nie mozna namierzyc nikogo - uwazasz, ze to lepiej?
Nie, wcale tak nie twierdze.

>Rozumowanie zreszta stosowane czesto przez TPSA - podobnie nie kazda
>centrala umie zrobic identyfikacje, poprzednio takze wybieranie tonowe
>(teraz juz chyba wszedzie wlaczyli, gdzie mogli).
Z moich prywatnych rozmow na ten wlasnie temat.
To bylo glownym powodem ze nie.

>No to co. Jesli przynajmniej niektore numery beda identyfikowalne
>(tak przy korzystaniu z ppp.tpnet.pl, jak i przy normalnym dzwonieniu
>na analogowy telefon), to i tak bedzie lepiej niz obecnie. Jesli moj
>serwer stwierdzi, ze numer telefonu jest dostepny, to bedzie mogl
>dac uzytkownikowi (lub np. nie dac, w zaleznosci kto to bedzie) dostep
>do pewnych rzeczy. A teraz nikt z ppp*.tpnet.pl nie moze miec do tych
>rzeczy dostepu, bo nie mialbym nad tym kontroli.
Zgazdza sie.
Ja nie mam nic przeciwko aby takie dane byly udostepniane,
nawet w czastkowej formie.

>Lepsze niekompletne niz calkowicie niekompletne.

Tu jest chyba jeszcze inna kwestia.
Wydaje mi sie ze TPSA nie chetnie sie bedzie przynawalo
gdzie nie mam mozliwosci nic zrobic.

Mariusz