Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Grzegorz Ciaglo (sinc_at_kki.net.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 16:34:13 MET

Ziemek Borowski napisał(a) w wiadomości: ...

>prosimy...

Na początk te z gatunku lekkich:
1. Znajomy dzwoni do apteki i pyta czy jest lek (podaje nazwe a lek na
trypla czy cos w podobie) p. "magister" odpowiada, że niema ale zamówi
na pojutrze. Znajomy dziekuje i idzie do pracy. P. magister przypomina
sobie o jednym pakiecie z lodówki a ze ma jego Clip bo centralka ISDN
więc oddzwania do domu gdzie odbiera żona i zaprasza ja z recepta do
apteki. (gość mimo, że wykupił już pół kwiaciarni nadal mieszka u
rodziców bo zona była zdrowa!)
2. Inny znajomy ma trelefon z pamięcią 99 numerów i zaprogramował
[memory 1] praca żony [memeory 2] praca meza. Pewnego razu wq*, ze zona
znowu siedzi w pracy po godzinach chwyta telefon i wali dzownic do pracy
zony (m 1) i kategorycznie wola szefa do telefonu (glos jakis znajomy
ale co tam) po słowie "halo" wali "ty imbecylu i idioto jak traktujesz
pracowników prokuraturę ci nadesle!!!) i odklada słuchawe pech chciał,
ze wcisnął (m 2) i zjechał swojego szefa a,ze mu sie Clip wyswietlł
(gosc ma prace spokojniejsza chałupniczą ;)

Na razie wystarczy jezeli ktoś chce te cieższego kalibru zapraszam na
priv

>--
>Ziemek Borowski ZB137-RIPE http://faq-bot.ziembor.waw.pl/zmb/

 //'''' Grzegorz Ciągło
\\,,,||
     \\,,// mailto:sinc_at_kki.net.pl http://www.polbox.com/s/sinc/
SMS mailto:sinc_at_w.pl?body=Tekst_tylko_w_temacie_