Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Grzegorz Szyszl'o (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 30 Oct 1998 - 14:48:32 MET

Mariusz <Mariusz_at_shaco.pl> wrote:

>Zgadza sie, ale technicznie nie ma mozliwosci szczytania kompletnego numeru ze
>
>starych central.I jak jeden delikfent z drugim dowie sie ze jednak nie mozna
>go zidentyfikowac to wtedy moze
>byc problem z gosciem.

ilosc abonentow dolaczonych do takich central jest coraz mniejsza.
jak sie nie da goscia rozpoznac, to po prostu trudno.

>Wiem, ze powoli stare centrale sa wycofywane, niemniej jest i jeszcze bardzo
>duzo.
>I wiekszosc malych miejscowosci, ktorych jest unas masa maja jeszcze stare
>centrale
>nie pozwalajace na identyfikacje.

tylko ze wiekszosc cwaniaczkow jest z wiekszych aglomeracji, a nie
z miejsc gdzie wrony mowia dobranoc, i sa uwiazane do bud na sprezynach :)))

>Istnieja tez inne metody podlanczania telefonow przez tpsa, sposob podlaczenia
>ich tez
>nie pozwala zlokalizowac dokladnie dzwoniacego.
>
>Moze to dlatego tpsa nie chce udostepniac baz danych z logami, gdyz sa one
>niekompletne.
>
>Pozdrowienia
>Mariusz Dziakowicz

nawet w tej postaci bylyby bardzo przydatne. chocby po to, by
szczegolowo odfiltrowac niechcianych osobnikow, a nie zakladac blokade
uslug na cale podklasy IP. bo to juz jest egzekwowanie odpowiedzialnosci
zbiorowej, a to zupelnie nie o takie dzialanie nam wszystkim chodzi.