Re: anonimowosc polaczen z TPSA

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Sun 25 Oct 1998 - 00:30:48 MET DST

Mariusz <Mariusz_at_shaco.pl> writes:

> Zgadza sie, ale technicznie nie ma mozliwosci szczytania kompletnego
> numeru ze
>
> starych central.I jak jeden delikfent z drugim dowie sie ze jednak nie mozna
> go zidentyfikowac to wtedy moze
> byc problem z gosciem.

Teraz nie mozna namierzyc nikogo - uwazasz, ze to lepiej?
Rozumowanie zreszta stosowane czesto przez TPSA - podobnie nie kazda
centrala umie zrobic identyfikacje, poprzednio takze wybieranie tonowe
(teraz juz chyba wszedzie wlaczyli, gdzie mogli).

> Wiem, ze powoli stare centrale sa wycofywane, niemniej jest i jeszcze bardzo
> duzo.
> I wiekszosc malych miejscowosci, ktorych jest unas masa maja jeszcze stare
> centrale
> nie pozwalajace na identyfikacje.

No to co. Jesli przynajmniej niektore numery beda identyfikowalne
(tak przy korzystaniu z ppp.tpnet.pl, jak i przy normalnym dzwonieniu
na analogowy telefon), to i tak bedzie lepiej niz obecnie. Jesli moj
serwer stwierdzi, ze numer telefonu jest dostepny, to bedzie mogl
dac uzytkownikowi (lub np. nie dac, w zaleznosci kto to bedzie) dostep
do pewnych rzeczy. A teraz nikt z ppp*.tpnet.pl nie moze miec do tych
rzeczy dostepu, bo nie mialbym nad tym kontroli.

> Moze to dlatego tpsa nie chce udostepniac baz danych z logami, gdyz sa one
> niekompletne.

Lepsze niekompletne niz calkowicie niekompletne.

--
Krzysztof Halasa