Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jacek P. Szymanski (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 22:46:35 MET DST

on 08 Oct 1998 11:47:38 +0200, Jan Rychter wrote:
| Jarek> Linux ma bardzo dobra prase i dobra opinie w pewnych kregach,
| Jarek> dlatego wlasnie (dla prasy i dla tych kregow, nastepnie dla tych
| Jarek> 7 mln uzytkownikow) producenci zdecydowali sie podjac pewne
| Jarek> kosztowne inwestycje.
|
|Obawiam się, że mylisz ilość systemów z ilością użytkowników. Poprzednio
|pisałeś o ilość zainstalowanych systemów Windows i porównywałeś ją z
|7mln zainstalowanych systemów Linux. Teraz tej samej liczby używasz
|odnośnie użytkowników.

Liczbę _użytkowników_ Linuxa jes w ogóle bardzo trudno ocenić,
wiele osób ma konta na co najmniej paru serwerach, z kolei
przeciętnego klienta któregoś z providerów (a większość jednak ma
serwery na Linuksie) nie nazwałbym użytkownikiem Linuxa.

ps. Jeden z klientów, jak powiedziałem mu przez telefon, że nasz
serwer nie stoi na WinNT, był bardzo zdziwony i próbował mnie
przekonać, że powinniśmy jak najszybciej zrobić upgrade, bo
Windows95 się na serwer nie nadaje.

--
[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]