Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jacek P. Szymanski (jps_at_NOSPAM.bti.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 22:46:37 MET DST

on 8 Oct 1998 10:36:01 GMT, Robert Maron wrote:
|On 08 Oct 1998 11:47:38 +0200, Jan Rychter <jwr_at_rgstudio.com.pl> wrote:
|[...]
|
|dołączam sie: u nas na wydziale jest kolo setki linuxow, korzysta z tego
|ponad tysiac ludzi, nigdzie tego nie rejestrowalismy (to jest wszystkiego,
|pojedyncze maszyny moze tak); wiem, ze sporo naszych studentow ma linuxa w
|domu (aby moc pracowac w domu nad tym, co sie robi w labach); nie wyobrazam
|sobie kosztow badan statystycznych pozwalajacych oszacowac liczbe podobych
|instalacji...

Tylko czy ten tysiąc ludzi można nazwać _użytkownikami_ Linuxa?
Jeśli by użytkownikiem Linuxa nazywać każdego, kto w jakikolwiek
sposób z Linuxa korzysta, można tak nazwać wszystkich klientów
Botaru, PDI i wielu innych providerów, mniejsza o to, że połowa z
nich nie wie co to ten Linux a reszta coś tam gdzieś usłyszała.

ps. Miło się dowiedzieć, że w laboratoriach MIMUW[1] pracuje się
na Linuksie :)

[1] Właśnie zaczynam tu studiować ;-)

--
[Jacek P. Szymański]#[jps_at_bti.pl]#[htc_at_iname.com]#[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#######[ZmieńNa_Fanklub: http://hultaj.bti.pl/znf]