Re: Malo kto Linuxa

Autor: Grzegorz Grudzinski (gsg_at_mimuw.edu.pl)
Data: Fri 09 Oct 1998 - 22:58:39 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl> pisze:

>Producenci ocenili rowniez, ze pozostale systemy unixowe
>powoli umieraja

Powiedz to firmom używającym dużych serwerów, np. do billingu za usługi.

>Jest to jednak development dla kilku procent rynku, z ktorego jeszcze
>duza czesc woli instalowac darmowe programy.

Zdumiewające - i pewnie przenoszenie oprogramowania ma zaowocować
odpuszczeniem grzechów i zmartwychwstaniem ciała, a nie z kalkulacją
wydatków i zysku?

>Linux ma bardzo dobra prase i dobra opinie w pewnych kregach, dlatego
>wlasnie (dla prasy i dla tych kregow, nastepnie dla tych 7 mln
>uzytkownikow) producenci zdecydowali sie podjac pewne kosztowne
>inwestycje.

Ja rozumiem, jesteś dziennikarzem, ale czy naprawdę nie przeceniasz potęgi
prasy? Jednak chyba kosztowne inwestycje robi się po obliczeniu oczekiwanych
zysków, a nie wyłącznie dla dobrej opinii w pismach specjalistycznych.

A poza tym: o jakich to ,,pewnych kręgach'' mówimy? Jakoś mi ta wypowiedź
dziwnie przypomina styl ,,Trybuny Ludu'' piszącej o dysydentach i wrogich
siłach...

Wszystkiego dobrego,
-- Grześ

"Nie wiesz, póki nie spróbujesz"