Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 13:25:39 MET DST

http://www.redhat.com/images/ws2.2/graphs/big/Slide4.JPG

> Ale to jeszcze nie jest marketing, prawda?

Public relations, czyli zdobywanie dobrej opinii prasy i kregow
opiniotworczych, to wlasnie element marketingu. Tak samo namawianie
producentow, by wsparli Linuxa. Tak samo powstanie linux International.
Tak samo coraz liczniejsze, takze w Polsce, konferencje. Tak samo
powstawanie i dzialalnosc xLUG-ow.

> : PS. Dalej jest to maksimum 3 procent rynku, skok w tym roku do 5 procent
> : bylby ogromnym sukcesem.
>
> Wiesz, dowolny towar wcale nie musi mieć fafdziesięciu procent rynku, żeby
> być dobrym produktem (w sensie zasad sztuki i działania, a nie sukcesu
> sprzedaży).

Wiem. Ale tu dyskutujemy po prostu nad tym, czy moje stwierdzenie "malo
kto instaluje Linuxa", jest prawdziwe, nieprawdaz?

Jaroslaw Zielinski