Re: Malo kto Linuxa

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 13:07:26 MET DST

"Dariusz K. Ladziak" wrote:

> NIe pomyliles wasc aby liczby sprzedanych kopi z liczba instalacji?
> NIe zapominaj ze porownujesz sprzedaz licencji (scisle policzone
> legalne instalacje) z dystrubucja kopi oprogramowania pod GPL glownie
> - tu na kopie moze wypadac i kilkanascie instalacji, na usera - po
> kilka, a Linux Counter zlicza tylko tych ktorzy laskawie sie
> ujawnili...

Nie ja pomylilem najwyzej, ale ci, ktorzy przygotowywali badania. Linux
Counter ma cos 750 000 zgloszonych, reszta to estymacje autora, mozna o
tym przeczytac. Nie wiem, czy dane dotyczace Windows pochodza z
Microsoft, czy opieraja sie na oszacowaniu rynku niezaleznej firmy
badajacej ow rynek.

A jakie dane ty proponujesz?

Jaroslaw Zielinski