Re: Malo kto Linuxa

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_galera.icm.edu.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 21:06:55 MET DST

In article <361CA133.53171234_at_winter.info.pl>, Jaroslaw Zielinski wrote:
>http://www.redhat.com/images/ws2.2/graphs/big/Slide4.JPG

To tak jak mówiłem. Obrazki są do kompletu z opisem
http://www.redhat.com/redhat/datapro.html , który mówi:

   [Slide4.JPG] 1. Growth of Operating Systems

   This chart depicts the growth of various operating systems from 1996 to
   1997. The data represents the percantage growth in the number of large
   enterprises who are using the various operating systems. Most studies have
   focused on the total number of Linux installations and show that Linux has
   more than doubled in the past year. The Datapro study takes a different
   approach and reveals that the total number of enterprises using Linux has
   increased by 27%!

>Wiem. Ale tu dyskutujemy po prostu nad tym, czy moje stwierdzenie "malo
>kto instaluje Linuxa", jest prawdziwe, nieprawdaz?

Te dane nie mówią wiele, tylko o tym, że największe firmy wahają się z
używaniem Linuxa albo obawiają się ujawnić, że go używają (znamy przecież
przypadki konspiracji linuxowej albo kiedy szef firmy nadal twierdzi, że jego
firma jest NT-shop, mimo że końcu zgodził się na zmianę NT->Linux na serwerze,
gdy administrator oświadczył, że nie ręczy za nic w przeciwnym przypadku).

R.