Re: Malo kto Linuxa

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Thu 08 Oct 1998 - 18:19:16 MET DST

Jaroslaw Zielinski wrote:
> [...]
> Wiem. Ale tu dyskutujemy po prostu nad tym, czy moje stwierdzenie "malo
> kto instaluje Linuxa", jest prawdziwe, nieprawdaz?

A jest o czym dyskutować? Dyskusja robija się o znaczenie słowa mało i w
tym kontekście prowadzi donikąd. Ile to jest dla Ciebie mało? Ja kiedy
sięgałem po Linuxa parę dobrych lat temu w najśmielszych oczekiwaniach
nie przypuściłbym, że będzie go za parę lat tak dużo.

A jak już mamy mówić o tym co "mało kto instaluje" i wrócimy do
wcześniejszej dyskusji o tym co MS zrobił dla Internetu, to na podstawie
danych, które sam podałeś wyciągnę wniosek, że mało kto instaluje
MSIS/MCIS na serwerze Internetowym i to stwierdzenie będzie równie
prawdziwe.

Ponadto jak już ciągnąć te dużo-mało-porównania to dlaczego by nie
zrobić porównań growth-per-marketing-cost. Takie porównania często się
stosuje, żeby ocenić faktyczną wartość produktów. Fachowcy od marketingu
wiedzą, że mając odpowiednią ilość kasy można przebić się z prawie
dowolnym produktem. Dlatego stosuje się również takie kryteria dla oceny
faktycznej wartości produktu. I jak tutaj stoją Windows? Pamiętam
jeszcze z czasów premiery W95 jak gdzieś ukazały się dane na temat
kosztów ich wytworzenia i nakładów na marketing. Wychodziło, że Jagger i
paczka zgarnęli za 'Start it up' niewiele mniej kasy niż team
programistów piszących W95.

Followup to: p.c.o.a

Michał

--
WWW: http://www.lodz.pdi.net/~mimo  tel: Int. Acc. Code + 48 42 2148340
add: Michal Mosiewicz  *  Bugaj 66 m.54 *  95-200 Pabianice  *   POLAND