Re: Lista gosci

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 22:04:53 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:

> N, wlasnie, a dlaczego nie inne? Dlaczego nie budzi watpliwosc, ze jest
> tam tylko jedna z organizacji uzytkownikow Internetu? Dlaczego z cos
> grubo ponad setki dostawcow Internetu i firm Internetowych wybrano tylko
> tych kilku?

> Brak SPUI ciekawi mnie tez z innego powodu. Oto lista gosci:

A to SPUI jeszcze istnieje ?
Pamietasz moze - kiedys nazwalem je organizacja fasadowa i wrozylem
rychly koniec. Jesli istnieje, to dla mnie jest to nadal organizacja
uzurpatorska i wylacznie koniunkturalna. Przyznam, ze dziwie sie, ze tak wiele
pozornie rozsadnych osob dalo sie na to nabrac. Ale moze nie powinienem ?

--w