Lista gosci

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sun 04 Oct 1998 - 18:38:11 MET DST

Wojtek Sylwestrzak wrote:

> Co do pytania dotyczacego skladu zaproszonych przez komisje gosci,
> to zwroc uwage, ze tylko jedno miejsce budzi tam powszechna watpliwosc.

N, wlasnie, a dlaczego nie inne? Dlaczego nie budzi watpliwosc, ze jest
tam tylko jedna z organizacji uzytkownikow Internetu? Dlaczego z cos
grubo ponad setki dostawcow Internetu i firm Internetowych wybrano tylko
tych kilku?

Brak SPUI ciekawi mnie tez z innego powodu. Oto lista gosci:

Leszek Kotula OptimusNet
Tomasz Kępiński Polbox Sp z o.o.
Sławomir Kulągowski Polska online
Tomasz Hofmokl JBR NASK
Leszek Bogdanowicz Centrum Nowych Technologii Sp. z o.o.
Dariusz Szczepański Atom SA
Katarzyna Chojnowska Super Media
Tomasz Kokowski Polska Społeczność Internetu
Rafał Plutecki Internet Technologies Polska
Krzysztof Trzewik TP S.A. Centrum Systemów Teleinformatycznych
Jarosław Kępkowicz TP S.A. Centrum Systemów Teleinformatycznych
Albert Borowiecki Microsoft sp. z o.o.
Wacław Iszkowski Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji

Wydaje sie byc bardzo podobna do listy gosci z pewnego innego spotkania:

Janusz Gerszberg - Prezes Stowarzyszenia
Robert Smoktunowicz - kancelaria prawnicza
Tomasz Zalewski - kancelaria prawnicza
Józef Dąbrowski - Przewodniczący sejmowej komisji transportu i łączności
Marek Sawicki - Przewodniczący sejmowej komisji ochrony konkurencji i
konsumentów
Marian Noga - Dyrektor Generalny ACK CYFRONET
Krzysztof Trzewik - Dyrektor Generalny CST TP SA
Jarosław Kępkowicz - Dyrektor CST TP SA
Leszek Kotula - Dyrektor OptimusNet OPTIMUS SA
Emil Konarzewski - Pełnomocnik Zarządu ATM SA
Dariusz Wichniewicz - Dyrektor ATM SA
Rafał Plutecki - Prezes Internet Technologies
Wojciech Gawęda - Prezes MEDIANET i SATNET
Edward Pilipczuk - Przedstawiciel PAGI SA
Albert Borowiecki - Członek Stowarzyszenia
Andrzej Toboła - Członek Stowarzyszenia (Politechnika Warszawska)

...ktore odbylo sie 13 stycznia 1998 pod patronatem SPUI. Jak widac
liczba firm i osob uwazanych za ekspertow i przestawicieli polskiego
Internetu nie zmienila tak bardzo, choc ciesza niektore nowe akcenty,
jak SuperMedia czy Polbox...

Jaroslaw Zielinski