Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 20:53:23 MET DST

Robert Maron wrote:

> Ty widziales tlumaczenia w tych programach???

Tak, widzialem.

> chyba do tego, zeby duzo ludzi kupowalo Windows?

To ludzie kupuja Windows, by korzystac z Internetu? Uwzgledniajac
"czynnik piracki", to wiekszosc ludzi, ktora KUPUJE Windows w Polsce
raczej nie robi tego dla Internetu, no moze najwyzej dla uzywania
firmowej poczty, ktora gdzies tam ma bramke SMTP, wiec niby jest czescia
Internetu... Kupuje, by na nich pracowac. A malo kto jeszcze pracuje w
Polsce z realnym wykorzystaniem Internetu.

> Jarku - chyba sie nie dogadamy, ja mysle jak informatyk, Ty cytujesz
> wypowiedzi marketingowe; to sa dwa rozne swiaty

Jakie wypowiedzi marketingowe cytuje? Jesli uwazasz, ze cytuje materialy
makretingowe Microsoft, to chyba dawno nie miales ich w rekach... Jesli
tak mysli informatyk - ze wystarczy zrobic doskonalszy produkt, by byl
najlepszy, by juz nie mial konkurencji i wszyscy go kupowali, to wlasnie
stosujesz zasade "If you build it, they would come".

Ja uzywam wspanialego technicznie produktu - Lotus Notes - i widze, co
sie z nim dzieje w Polsce i na swiecie. Uzywam tez moze mniej
wspanialych technicznie porduktow, takich jak system poczty
elektronicznej Exchange czy Microsoft Word, ktore wraz ze mna uzywa
dziesiatki tysiecy ludzi w Polsce. Informatyka - to rowniez zycie
produktow informatycznych w relalnym swiecie.

Jaroslaw Zielinski