Re: Polska w Internecie (off topic)

Autor: Wojtek Sylwestrzak (wojsyl_at_icm.edu.pl)
Data: Sat 03 Oct 1998 - 22:40:14 MET DST

Jaroslaw Zielinski <jz_at_winter.info.pl>:

> Ja uzywam wspanialego technicznie produktu - Lotus Notes - i widze, co
> sie z nim dzieje w Polsce i na swiecie. Uzywam tez moze mniej
> wspanialych technicznie porduktow, takich jak system poczty
> elektronicznej Exchange czy Microsoft Word, ktore wraz ze mna uzywa
> dziesiatki tysiecy ludzi w Polsce. Informatyka - to rowniez zycie
> produktow informatycznych w relalnym swiecie.

Uzywanie w kontekscie zaslug dla Internetu argumentu, ze wiekszosc ludzi
uzywa produktow Microsoft jakos mnie nie przekonuje. Nie widze bowiem
zwiazku miedzy tym, a rozwijaniem Internetu.

To tak, jakby chwalic FIATa za rozwoj sieci drog w Polsce (no bo znaczna
czesc jezdzacych po nich samochodow to FIATy).

Albo czy fakt, ze wiekszosc podroznych jezdzacych koleja korzysta
z uslug PKP swiadczy o tym, ze PKP niezwykle dynamicznie rozwija
siec polaczen kolejowych ?

Jedno z drugiego nie wynika.

--w