Swiatlowod !!!

Autor: madey_at_www.elektron.pk.edu.pl
Data: Sun 27 Sep 1998 - 13:57:16 MET DST

Witam

Czlowiek juz nie moze wyjechac nawet na 2 tygodnie :(

Serwer zabezpieczony, UPS stoi i wydawalo mi sie nie ma sily zeby cos sie
przez 2 tygodnie mojej nieobecnosci stalo....
A tu.... padl swiatlowod...
Przychodzilo kilku specow i robili pomiary... doszli do wniosku ze sygnal
od routera wychodzi.. ale juz nie dochodzi do routera za swiatlowodem...

Jak wrocilem dowiedzialem sie ze prawdopodobnie szczury przegryzly
swiatlowod...

Czy ktos moze mi powiedziec co zrobic z tym fantem ???
Swiatlowodu jest 300 metrow i nie wiem jak nawet stwierdzic gdzie jest
"dziurawy".

Czy bedzie koniecznosc wymiany calego swiatlowodu ???

Pograzony w smutku...

--
Mad3Y
madey_at_dione.ids.pl