Re: Swiatlowod !!!

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 29 Sep 1998 - 20:40:18 MET DST

madey_at_www.elektron.pk.edu.pl wrote:
: Czlowiek juz nie moze wyjechac nawet na 2 tygodnie :(
: Serwer zabezpieczony, UPS stoi i wydawalo mi sie nie ma sily zeby cos sie
: przez 2 tygodnie mojej nieobecnosci stalo....

Naiwny.
Przez dwa tygodnie to sie moze pokazac kilka nowych exploitow.
Szczegolnie gdy pogoda pod psem, a egzaminy i klasowki jeszcze nie groza :-)

: Czy ktos moze mi powiedziec co zrobic z tym fantem ???
: Swiatlowodu jest 300 metrow i nie wiem jak nawet stwierdzic gdzie jest
: "dziurawy".
: Czy bedzie koniecznosc wymiany calego swiatlowodu ???

Owe 300 metrow nowe moze byc tansze niz naprawa :-)
No i wyciagniety ciagla nadaje sie na patchcordy :-)

J.