Re: Swiatlowod !!!

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 16:48:21 MET DST

Dnia 30 Sep 98 o godz. 15:42, madey_at_www.elektron.pk.edu.pl napisal(a):

> No tak, pierwsze co zrobilem... to napisalem na abuse_at_tpnet.pl
> Oto odpowiedz na moj mail (mam nadzieje ze nikt sie nie obrazi ze go
> zacytuje) :
> "W tej sprawie radze skierowac sie na policje poniewaz my tylko
> im mozemy udzielac informacji na temat naszych uzytkownikow. Moge tylko
> dodac, ze adres 195.205.251.119 nalezy do puli dostepowych z numeru
> 0202122."
W ogole nie trzeba bylo pytac o informacje o gosciu, bo oni jawnie wszem i
wobec glosza, ze takowych nie udzielaja. Natomiast - wedlug tego co twierdza
- moga wyslac do goscia pismo z ostrzezeniem, odciac go od 0-202122 lub
odlaczyc mu telefon. Pytales o to, czy cos z tych rzeczy zrobia?

> Czyli pozostaje mi policja...
> Ale skad mam wiedziec czy na 100% to ta osoba ?
> Ona jest tylko podejrzana...
Toz przeciez zeby zlozyc wniosek na policje nie musisz na 100% wiedziec...
To policja jest od tego, zeby ustalic, czy to *na pewno* on...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl