Re: Swiatlowod !!!

Autor: Janusz A. Urbanowicz (alex_at_eris.phys.uni.torun.pl)
Data: Wed 30 Sep 1998 - 15:20:32 MET DST

"Jaroslaw Lis" <lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl> writes:

> madey_at_www.elektron.pk.edu.pl wrote:
> : Czlowiek juz nie moze wyjechac nawet na 2 tygodnie :(
> : Serwer zabezpieczony, UPS stoi i wydawalo mi sie nie ma sily zeby cos sie
> : przez 2 tygodnie mojej nieobecnosci stalo....
>
> Naiwny.
> Przez dwa tygodnie to sie moze pokazac kilka nowych exploitow.
> Szczegolnie gdy pogoda pod psem, a egzaminy i klasowki jeszcze nie groza :-)
>
> : Czy ktos moze mi powiedziec co zrobic z tym fantem ???
> : Swiatlowodu jest 300 metrow i nie wiem jak nawet stwierdzic gdzie jest
> : "dziurawy".
> [...]

Bo ja wiem.. za 35 m budynkowego +2 pigtaile zaplacilismy ostatio 3500
PLN. Pospawanie to w granicach 200 PLN/spaw, klejenie 100-150. A 300 m
tego do outdoor w lepszym pancerzu to raczej wiecej wyjdzie.

Alex

--
Janusz A. "Alex" Urbanowicz, student of physics, Toruń DHP network admin
e-mail: Janusz.Urbanowicz_at_bofh.org.pl WWW: http://eris.phys.uni.torun.pl/~alex/