Re: (offtopic) Re: sprzedam domene z zyskiem

Autor: Jakub Martynski (Jakub.Martynski_at_spam.is.lame.org)
Data: Sun 27 Sep 1998 - 14:06:48 MET DST

[Jeśli już offtopic, to na całego...]

/ Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> napisał(a):
> : Czy ?eby oddychn+-ae z ulg+-, musze wdawaae sie w te ca^3+- awanture?
> Jezeli oddychasz z ulga w jakims watku i nie na jego temat, to "wdajesz
> sie w awanture". Wystarczylo w tytule dodac napisac offtopic.
Przepraszam, tu mój błąd.

> : A po drugie od kiedy to na polip pisze sie tylko i wy^3+-cznie posty
> : zwi+-zane z dyskusj+- z Tob+-?
> Na polipie jest wiele watkow. Twoj post byl odpowiedzia na moje stwierdzenie.
> Oczywiscie nie mam racji. :))))
Oczywiście nie masz :-) Odpowiedziałem na Twój post, ponieważ Ty
rozpocząłeś całe to zamieszanie. To chyba logiczne.

> : Czy nie przesadzasz troszke?
> Ja zawsze przesadzam :)))). Zwlaszcza, gdy zaczyna poprawiac mi humor
> udowadnianie, ze nie jestem wielbladem.
Jeśli Ty uważasz, że zawsze przesadzasz, no to już dobrze. Teraz tylko
trochę opanowania i naprawdę będzie Ci lepiej na newsach..
A co do udowodniania czy jesteś wielbłądem to ciężko Ci będzie to
udowodnić z takim adresem :->

> : Zalatuje mi to cenzur+-..
> Represyjna :))), jestem Twoim ciemiezca.
O toto, dokładnie.. Nie pozwalasz mi pisać na newsy! Bo nie napisałem
ani jednego słówka w danej dyskusji.. Coś tu jest chore :-)

> : Z mojej strony EOT.
> Uwielbiam takie stwierdzenia.
Hmm, jak widzisz to była tylko pogróżka ;->

> : ps. w sumie to czemu ja tego w+-tku nie mam w score-file'u.. :-P
> Score-file i kill-file to taka cenzura?
Cenzura? To autocenzura; nie widząc piszecie, nie piszę następnych
postów - ludzie czytają :-) Jak się patrzy autocenzura..

> : ps2. przepraszam wszyskich za offtopic..
> Za pierwszy czy drugi?
Za drugi :-) Nie był offtopikiem.. "ps." to tez część listu, więc...

Pozdrowienia,
         Kuba.

--
Kolumb, jak wiemy, odkrył Amerykę,