www.zamosc.pl i NIC

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 15:55:46 MET DST

Wojtek Sylwestrzak <wojsyl_at_icm.edu.pl>, Organization: ICM, Warszawa
napisal:
: BTW: to jest wlasnie 'rezerwacja domen', czyli cos czego nie powinno sie
: robic. W zasadzie niczym nie rozni sie to od dzialanosci artura malpki
: z zoo, ktory rezerwowal domene www.zamosc.pl w nadziei, ze pozniej
: uda mu sie ja odsprzedac z zyskiem.
Domena www.zamosc.pl zostala zarejestrowana w celu stworzenia serwisu o tym
miescie, ktory bedzie zawieral informacje o zarejestrowanych branzowo
firmach z Zamoscia (taki miejski NIC). Informacje o tych samych firmach
znajda sie rowniez w odpowiednich serwisach branzowych np. www.budownictwo.pl
(taki branzowy NIC) oraz regionalnych (taki regionalny NIC) i w serwisie
ogolnym (taki ogolny NIC) np. www.pl lub www.nic.pl, jezeli administratorzy
tych domen beda zainteresowani. Nie mam zamiaru odsprzedawac zadnych domen.
Zamieszczenie informacji o firmie w wymienionych miejscach bedzie nieodplatne
i poprzedzone pisemna zgoda firmy. Nie widze powodu, dla ktorego prywatna
firma nie mialaby stworzyc czegos, czego panstwowe nie wiem co nie probowalo
nawet zaczac, a mialo na to kilka ladnych lat.

Jezeli chcesz wypisywac brednie o moich nadziejach, to:

1. Przeczytaj opis projektu, ktory przed wakacjami wyslalem na polipa.
2. Zapytaj prywatnie, gdy czegos nie rozumiesz.
3. Zaloz sobie darmowe konto i z niego wysylaj listy, bo w ten sposob
   nabieram bardzo zlego zdania o firmie, ktora reprezentujesz.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala