Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Fri 11 Sep 1998 - 17:57:44 MET DST

: Czytaj: "czyli o tych, którzy wspóţpracują z naszą firmą" - bo jak ktoś
: nie jest "zarejestrowany branżowo", to co?
Ma wtedy nastepujace wyjscia:

1. Zarejestrowac sie branzowo i wyrazic zgode na umieszczanie informacji
   o jego firmie/produkcie w odpowiednich serwisach.
2. Sprobowac zamiescic informacje o sobie w serwisie urzedu miejskiego
   (www.[nazwa miasta].um.gov.pl), do ktorego bedzie link.
3. Udowodnic niekomercyjnosc swoich przedsiewziec i poprosic o zamieszczenie
   odpowiedniej informacji.

: : 3. Zaloz sobie darmowe konto i z niego wysylaj listy, bo w ten sposob
: : nabieram bardzo zlego zdania o firmie, ktora reprezentujesz.
: Hi hi... I kto to mówi/pisze... :)))
1. Nie mowie o cudzych nadziejach, bo nie mam o nich bladego pojecia.
2. Nie uzywam nazwy firmy, tym bardziej nie swojej, gdy publicznie
   formuluje twierdzenia, ktorych prawdziwosci nie jestem lub nie moge
   byc pewien.

Pozdrawiam,
Artur Grzymala