Re: www.zamosc.pl i NIC

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 14 Sep 1998 - 13:41:46 MET DST

Dnia 14 Sep 98 o godz. 12:24, Artur Grzymala napisal(a):

> [...]
>
> *
> Zarejestrowalismy w przeszlosci kilka domen, ktore nie powinny byc
> zarejestrowane. Mamy dwa wyjscia:
>
> 1. odbierzemy domeny w .pl i damy ich wlascicielom inne
> 2. zajmiemy sie liczeniem pieniedzy, a dns zostawimy entropii
>
> [burza mozgow ;)]
>
> ad 1. odbierzemy sliska domene najwiekszemu dziennikowi w Polsce, ktory
> ma tylu czytelnikow, ile kiedys pewna organizacja miala czlonkow?
>
> Teraz...
>
> Wszyscy przywykli do liczeniem pieniedzy i nawet im przez mysl nie
> przejdzie, ze ktos chce zrobic porzadek w dns.

Czy mozesz dokladnie sprecyzowac o co ci chodzi? Tzn. wiadomo, ze o
gazeta.pl, ale *kto* to sa ci "my", ktorych slowa przytaczasz pod "dawno
dawno temu", i kto to sa ci "wszyscy", o ktorych piszesz pod "teraz", i jaki
to w ogole ma zwiazek jedno z drugim???

> Kiedys proponowalem pewnej firmie rejestracje w jednej z domen branzowych.
[...]
> wysmarowal do "trzeciej firmy" skarge, nastepujacej tresci (circa):
>
> "Jestesmy tak przerazajaco wielka firma, ze nikt poza nami nie ma zadnych
> praw."

Sorry, ale ten akapit to dla mnie belkot, z ktorego nic nie rozumiem. Moglbys
to napisac jasniej???
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl