Re: www.warszawa.pl...

Autor: Tomasz Krawczyk (tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 13:35:43 MET DST

Nina wrote in message <35f8f67e.6287936_at_news.sgh.waw.pl>...

> Osobiście uważam, że zmiana subiektu na tę emocjonalną 'cenzurę'
>kiedy tylko pozwoliłam sobie wyrazić przypuszczenie, że pieniądze od
>NASK-u czekają na Ciebie w kasie lub na poczcie, wiele mówi o Twojej
>'bezstronności' w relacjonowaniu tej sprawy.

No to pytam Pana Artura publicznie, czy otrzymal pismo od NASK'u
przepraszajace za zlikwidowanie domeny oraz zwrot kosztow?

1. Jesli tak - to nie ma sensu ciagnac tego dalej. NASK postapil
wowczas nieuczciwie likwidujac domene przed uplywem waznosci umowy. No
ale to jest panstwo w panstwie i szansa na wygranie sprawy jest IMVHO
niewielka.

2. Jesli nie - to rowniez nie widze sensu rozwodzenia sie dalej nad ta
sprawa. Moze sie Pan odwolac do sadu i ma bardzo duza szanse na
wygranie sprawy.

Co zas do domeny www.warszawa.pl albo www.poczta.pl to NASK nie trzyma
sie regulaminu. Dlatego wszelkie zastrzezenia nie powinny byc
kierowane do firm/y posiadajacej ta domene tylko do NASK'u. Bo w
wolnym panstwie mam prawo robic ze swoja wlasnoscia co mi sie zywnie
podoba.

>Nina
>--
>Antonina Liedtke ____________________________ ______ _ ___