Re: Cenzura w internecie (bylo: www.warszawa.pl...)

Autor: Andrzej Bort (bort_at_silesia.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 13:31:26 MET DST

In pl.listserv.polip Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
> : Dobra, Ciebie to nie interesuje i nie musi. Powinno to natomiast
> : interesować NASK, IMHO. Skoro już domeny są rejestrowane byle komu, bez
> : względu na prawo chętnego do nazwy, za której używanie pţaci, to niechby
> : przynajmniej po roku sposób, w jaki domena zostaţa wykorzystana przez
> : osobę, która do nazwy żadnego prawa nie ma, wpţywaţ na przedţużenie
> : umowy bądź nie przedţużenie.
> Mysle, ze z prosba o utworzenie urzedu cenzury w internecie nalezy
> sie zwrocic do rzadu, a nie do nasku.

Analogicznie:
Na pytanie "NASK mi zabrał domenę, co robić?", na liście pojawiła się
jedna sensowna odpowiedź: Zaskarżyć ich do sądu i wygrać sprawę (albo i
nie). Reszta to dywagacje, które od tej chwili wrzucam do Kill file.

--
-- Andrzej Bort  Centrum Komputerowe Politechniki Śląskiej, Gliwice, Polska
-- e-mail:   bort_at_zeus.polsl.gliwice.pl     Office phone: (+48-32) 37-15-69