Re: www.warszawa.pl...

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Tue 08 Sep 1998 - 17:37:37 MET DST

"Tomasz Krawczyk" <tkrawcz_at_zly.kis.p.lodz.pl> writes:

> 2. Jesli nie - to rowniez nie widze sensu rozwodzenia sie dalej nad ta
> sprawa. Moze sie Pan odwolac do sadu i ma bardzo duza szanse na
> wygranie sprawy.

Szczerze mowiac watpie. O ile wiem, to domena zostala zarejestwowana
zgodnie z procedura (inna sprawa, ze sie z ta procedura nie zgadzam).
Faktura zostala wystawiona za rejestracje, a nie za utrzymanie domeny.

> Co zas do domeny www.warszawa.pl albo www.poczta.pl to NASK nie trzyma
> sie regulaminu. Dlatego wszelkie zastrzezenia nie powinny byc
> kierowane do firm/y posiadajacej ta domene tylko do NASK'u. Bo w
> wolnym panstwie mam prawo robic ze swoja wlasnoscia co mi sie zywnie
> podoba.

Mam nadzieje jednak, ze NASK nie jest postrzegany jako wlasciciel
domeny pl.

--
Krzysztof Halasa