Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 11:29:25 MET DST

: cóż. Więc przygotuj się na najgorsze. Zatrudnij prawnika.
: I to takiego który ma pojęcie tak o prawie ,komputerowym'' jak i o
: znakach towarowych. Jeśli znajdziesz takiego który uzna, że masz szanse
Rozmawialem juz z kilkoma. Moze znasz kogos dobrego? Najgorsze jest to,
ze trudno znalezc prawnika, ktory wie, co to jest domena internetowa.
Zreszta nie tylko prawnika.

: w kilku wypadkach można by się zastanawiać czy
: rzeczywiście masz do nich (niezależnie od opţaty dla NASKu) prawo).
Niestety tego nie rozumiem. Zostalem okradziony, a tu sie nagle
okazuje, ze nie wazne, ze ktos mnie okradl. Wazne jest natomiast to,
ze np. nie jestem instytucja panstwowa, ani ogromnym koncernem z
obcym kapitalem, w zwiazku z czym nie mam zadnych praw.

Artur Grzymala