Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: B.Maruszewski_at_jtz.org.pl
Data: Tue 01 Sep 1998 - 13:11:45 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> pisal(a) na grupie pl.listserv.polip:
: okazuje, ze nie wazne, ze ktos mnie okradl. Wazne jest natomiast to,
: ze np. nie jestem instytucja panstwowa, ani ogromnym koncernem z
: obcym kapitalem, w zwiazku z czym nie mam zadnych praw.

Coz... Taka jest rzeczywistosc w ,,Naszej Ukochanej Polsce'' :))
Przyzwyczai sie i nie walcz z wiatrakami. To nie ameryka, gdzie byle
obywatel moze wygrac proces z ,,wielkim koncernem'' i na koncu [filmu]
wszyscy placza ze szczescia jakie to prawo jest wspaniale...
,,Nic nie boli tak jak zycie''... [chyba sobie to wstawie do sig-a...]

: Artur Grzymala

Bartek M.

--
____  _____  ____ # Bartosz Maruszewski B.Maruszewski_at_jtz.org.pl