Re: NASK mnie okradl, co robic?

Autor: Ziemek Borowski (ziembor_at_FAQ-bot.ZiemBor.Waw.PL)
Data: Tue 01 Sep 1998 - 11:11:17 MET DST

Tue, 01 Sep 1998 08:23:41 GMT, Artur Grzymala na pl.listserv.polip napisał:
>: nie w sensie prawnym. zreszta zastanow sie o co ci chodzy.
>: czy o klotnie n/t. terminologii, czy popsucie (i slusznie tym razem)
>: opinii NASK'owi.
>Nie chodzi mi ani o terminologie, ani o psucie opinii NASK (opinii o
>NASK kazdy nabiera wlasnej; z czasem). Chodzi mi jedynie o odzyskanie
>domeny. Mam tych domen sporo, a w swietle ostatniego posuniecia NASK,
>moge sie obawiac wszystkiego.
cóż. Więc przygotuj się na najgorsze. Zatrudnij prawnika.
I to takiego który ma pojęcie tak o prawie ,komputerowym'' jak i o
znakach towarowych. Jeśli znajdziesz takiego który uzna, że masz szanse
(a to wcale nie jest oczywiste, problemów związanych z domenami jest
mnóstwo, część została omówiona w Janusz Barta, Ryszard Markiewicz
,,Internet a prawo'' ISBN 8-7052-860-0, reszta np.
http://www.gtld-mou.org/ -- w kilku wypadkach można by się zastanawiać czy
rzeczywiście masz do nich (niezależnie od opłaty dla NASKu) prawo).

--
Ziemek Borowski         nic-hdl: ZB137-RIPE
http://faq-bot.ZiemBor.Waw.pl/zmb/ http://faq-bot.UseNet.pl/