Dyskusja na temat cenzury www/usenet/e-mail

Autor: Jaroslaw Zielinski (jz_at_winter.info.pl)
Data: Fri 24 Apr 1998 - 23:29:39 MET DST

Dariusz wrote:

Uwaga generalna: badz troche grzeczniejszy, bo naprawde potwierdzasz
tylko znana od dawna teze, ze anonimowi autorzy postingow nie sa godni
czytania ani nawet zamieszczania ich postignow na serwerach...

> Od kiedy ja jestem autorem piszacym do twojej gazety ???

Od tego momentu, w ktorym wysylasz do serwera X, ktorego wlascicielem
jest firma Y posting Z.

> ale wlasciciel jak cie dalej bedzie czytaj z tymi bzdurami to moze ci
> poszukac innego zajecia w prawdziwej redakcji gazety.

A dlaczego wlasciciel ma sie sluchac ciebie w kwestii tego, co ma robic
ze swoim serwerem? Zwlaszcza, ze nie robisz tego w zbyt uprzejmy
sposob...

> Co ty piszesz. Feed idzie przez swiat i wszedzie trafia

Nie, trafia tylko do tych serwerow, ktore go przyjma i tylko w takim
zakresie, w jakim dane serwery sa skonfigurowane pod wzgledem zakresu
grup czy filtrowania antyspamowego.

> a to moze byc niebezpieczne dla twojego szefa.

Czy to znaczy, ze wlasnie zaczynasz grozic kazdemu wlascicielowi serwera
news w Polsce?

Jaroslaw Zielinski

PS. A poza tym uwazam, ze warto sie podpisywac.