Re: Podsumowanie tematu CENZURY W POLSKIEJ SIECI

Autor: Marek Baczek (mgb_at_qdnet.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 14:07:03 MET DST

test_at_test.com wrote in message <3527ff15.43558854_at_news.miracle.net>...
>From: Dariusz <gemnet_at_polbox.com>
>
>8. Brak jest opinii nt. czy cenzurowana jest poczta e-mail, czy
> filtrowana jest korespondencja, czy filtrowane sa spamy
> przychodzace na indywidualne skrzynki.

Mozesz miec pewnosc, ze na wielu MTA poczta JEST filtrowana i nikt z
adminow (tych rozsadnych) sie z tego procederu nie wycofa. Przyczyna
tego filtrowania sa wlasnie spamerzy.
Mozesz mnie teraz podac do sadu albo skierowac sprawe do prokuratury.
P.S. Nie obrazaj sie, tylko poczytaj jeszcze nieco jak dziala chocby
poczta internetowa.
-------
Marek Baczek
mailto:mgb_at_qdnet.pl http://www.qdnet.pl/~mgb/