Re: Podsumowanie tematu CENZURY W POLSKIEJ SIECI

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 15:31:38 MET DST

Ten Wariat Krokos <test_at_test.com> wrote:

: 8. Brak jest opinii nt. czy cenzurowana jest poczta e-mail, czy
: filtrowana jest korespondencja, czy filtrowane sa spamy
: przychodzace na indywidualne skrzynki.

: Przez analogie, nie mozna wykluczyc, ze bedzie administrator,
: ktory filtruje nadchodzaca poczte e-mail do indywidualnych
: skrzynek, uznajac, ze spam zapycha skrzynki pocztowe i jest
: szkodliwy dla abonenta.

Understatement. Większość administratorów dbających o swoich
użytkowników to *robi*. Niektórzy nawet trochę z tym przesadzają:
ostatnio dostałem (ja jako postmaster...) sporo zwrotów z istniejącej
u mnie listy dyskusyjnej "ciemnogrod". Okazało się, że administrator
pewnego serwera (na którym ma konta co najmniej kilkunastu
subskrybentów tej listy) uznał, że każdy mail przychodzący do
większej liczby użytkowników stanowi spam. Dla jasności: chodzi o
serwer w USA.

--
  A    GGGG H   H  Szymon Sokół -- administrator sieci
 A A  G     H   H  Uczelniane Centrum Informatyki Akademii Górniczo-Hutniczej