Re: rosyjska ruletka - prawdopodobnie OUTTOPIC

Autor: BlackHack / 69 (bh_at_kki.net.pl)
Data: Sun 05 Apr 1998 - 23:34:58 MET DST

ops, zapomnialem o czyms powiedziec...

futszak wrote:
> Jesli laczysz sie tylko po to, zeby sciagnac poczte i nie zajmuje ona
> wiele, to zastosuj wczesniejszy v32 (musisz zmienic ustawienia
> modemu). Jest on duzo mniej wrazliwy, wolniejszy, ale tez pewniejszy
> od v34

wait, wait, wait.. nie mam pojecia o czym mowisz, ale skoro jest to
jakis protokol to ma to raczej zwiazek z software.. tylko ze ja teraz
pracuje w windows 3.11, tu sie NIE KONFIGURUJE MODEMU.. czy chodzi o
starsza wersje trumpeta?
zreszta czy z tego wynika ze dial up i trumpet mam z v34?

> Osobiscie u siebie mam problemy z polaczeniem sie ze slupskim BBS-em
> tpsa, v34 nie chce isc w ogole, a po przestawieniu na v32 idzie
> praktycznie za kazdym razem. Czasem 4800, ale IDZIE dzieki czemu mozna
> sprawdzic poczte i ja nawet sciagnac za jeden impuls.

wlasnie to mnie wkurza.. lacze sie niby za jeden impuls a w skrajnych
przypadkach trace PIEC (!)

> z e-mail-ami to daj sobie spokoj, zadzwon lepiej do nich

zwariowales? bede rozmawial z pania telefonistka po skonczonym kursie
marketingu i zarzadzania (specjalnie dla sekretarek, dwutygodniowy:) o
tym jak mam sie laczyc z internetem? pewnie zacznie mi mowic, ze to nie
INTERNAT tylko CENTRALA.... :)

> i jak to mozliwe to najpierw zarejestruj swoj modem o ile tego nie masz.

hmmm?
myslalem ze nie rejestruje sie modemow???!
czy grozi za to jakas kara??!
na czym polega rejestracja?

aha... to czego nie powiedzialem, a co jest wazne.. problem z modemem
wystepuje praktycznie TYLKO w czasie logowania do servera.. gdy juz sie
podlacze to jest zawsze OK.. potem zerwalo mi polaczenie moze kilka razy
w ciagu kilku miesiecy.. gdy rozmawialem na ircu ponad godzine..

a moze jest cos z severem tpsa? ale dlaczego wiec inni z mojego miasta
sie lacza bez klopotow?

                                                                bh