Re: Erotyka na alt.binaries.*

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 00:52:12 MET

futszak <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> napisał(a) w artykule
<34f9ddee.10001278_at_news.task.gda.pl>...
> Rozumiem ,robi do za friko, dla idei :)))
Zwazywszy ile klopotow bedzie z tego mial ( przeciez nalezy chronic
biednych przestepcow przed ta parszywa policja ), to na pewno nie robi tego
dla swojej korzysci..

> Jak sie ma 6 lat to mozne czlowiekowi wszystko do glowy wlozyc i
> uwierzy.
Znam 6-latkow myslacych w bardziej normalny sposob niz ty...
> Spozniles sie ze swoimi pogladami o jakies kilkaset lat :o)
A czy ty uwazasz, ze dzisiajsze czasy sa lepsze niz np. epoka wiktorianska.
Wiesz wtedy przestepcy wisieli na szubienicach, uczciwi ludzie spokojnie
chodzili po ulicach, ministrowie po przylapaniu ich na lapowkarstwie
strzelali sobie w glowe. Naprawde byl to taki zly okres ?

> Twoim zdaniem najlepiej zebys Ty mial nieograniczona wolnosc a inni
> zeby byli pod Twoimi rzadami ???
Nie, kazdy musi miec ograniczenia, inaczej mamy taki burdel, jak obecnie.

> To moze zrobimy z Ciebie "kozla ofiarnego", zobaczymy jak sie bedziesz
> czul :)))
Cytuj mnie dokladnie
"kozlem" musi byc oczywiscie przestepca, nie namawiam do karania
niewinnych.

> PS. Sorry za off topic, ale jak sie czyta takie glupoty to trudno
> przejsc obok tego obojetnie.

Ja tez przeprasza, ale jak takie glupoty czytam, to az mnie skreca.

--
jacek