Re: Erotyka na alt.binaries.*

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 00:52:16 MET

futszak <futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl> napisał(a) w artykule
<34f9dde5.9992342_at_news.task.gda.pl>...
> Dopisz mnie w takim razie do listy "zboczencow".
Prosze bardzo !
> Epoka stalinowska dawno juz minela, ale widze ze sa dalej tacy co ja
> popieraja.
A co to ma wspolnego ze stalizniazmem- to po prostu fundament normalnego
panstwa. Kazdy, kto zlamie prawo powinien sie bac, a nie naigrywac ze
sprawiedliwosci.

> Swoja droga to prawo powinno sluzyc uczciwym obywatela a nie ich
> straszyc.
Straszyc - przestepcow.
> No i co z tego ???
> Biblia nie byla i nie jest pewnikiem, zostala napisana przez ludzi tak
> jak prawo wiec...
Biblia nie jest dzielem ludzi, tylko Boga.
> Patrzcie demokrata sie znalazl.
> Co bys w takim razie powiedzial jakby wiekszosc stanowili dajmy na to
> homoseksualisci ???
Ja mowielm o szczegolach, np. czy zlodziejom obcinac prawa, czy lewa reke.
:-).
Spoleczenstwo homoseksualne raczej by z przyczyn naturalnych zbyt dlugo nie
przwtrwalo.. ;-)

--
jacek