Re: Erotyka na alt.binaries.*

Autor: Konik Bujany (rocking_at_horse.edu.pl)
Data: Wed 04 Mar 1998 - 22:12:37 MET

3 Mar 1998 23:52:12 GMT, "Jacek Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl>
napisał(a):

>Zwazywszy ile klopotow bedzie z tego mial ( przeciez nalezy chronic
>biednych przestepcow przed ta parszywa policja ), to na pewno nie robi tego
>dla swojej korzysci..

Nie dla korzyści, nie dla idei to pewnie dla rozrywki :-)

>Znam 6-latkow myslacych w bardziej normalny sposob niz ty...

Już wiemy, to twoi rówieśnicy :-)

>dewiantow
>A czy ty uwazasz, ze dzisiajsze czasy sa lepsze niz np. epoka wiktorianska.
>Wiesz wtedy przestepcy wisieli na szubienicach, uczciwi ludzie spokojnie
>chodzili po ulicach, ministrowie po przylapaniu ich na lapowkarstwie
>strzelali sobie w glowe. Naprawde byl to taki zly okres ?

Już widzę jak liczebność Polski gwałtownie maleje :-)

>Nie, kazdy musi miec ograniczenia, inaczej mamy taki burdel, jak obecnie.

Jest ok, Ty pociskasz swoje bzdety a ja swoje. Możemy ewentualnie
uzgodnić stanowisko i dopiero wtedy robić porządek.

>Cytuj mnie dokladnie
>"kozlem" musi byc oczywiscie przestepca, nie namawiam do karania
>niewinnych.

Kozioł OFIARNY z definicji jest OFIARĄ :-)