Erotyka na alt.binaries.*

Autor: futszak (futszak_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Sun 01 Mar 1998 - 23:39:14 MET

Rece opadaja jak sie czyta co dnia 1 Mar 1998 20:09:54 GMT, "Jacek
Żoch" <zoch_at_free.polbox.pl> wrote:
>Oczywiscie, ze nie jest. Policjant zabijajcy bandyte tez nie jest.
Rozumiem ,robi do za friko, dla idei :)))
>Ile te
>masz lat ? Znam 6 latkow rozumiejacych takie rzecz....
Jakie rzeczy ???
Jak sie ma 6 lat to mozne czlowiekowi wszystko do glowy wlozyc i
uwierzy.
>2. Pornografia jest szkodliwa np. dla mlodziezy, moze prowokowac dewiantow
>i dlatego powinna byc zakazana i wytepiona, nawet jezeli dla czesci ludzi
>nie jest szkodliwa.
Spozniles sie ze swoimi pogladami o jakies kilkaset lat :o)
>Bo nie moze byc nieograniczonej wolnosci !
Twoim zdaniem najlepiej zebys Ty mial nieograniczona wolnosc a inni
zeby byli pod Twoimi rzadami ???
Fajnie, ja tez bym tak chcial :)))
>"Kozly ofirane" sa bardzo potrzebne - odstaraszaja innych, jak kiedys
>wiszacy na szubienicach zloczyncy przed wjazdem do miasta.
To moze zrobimy z Ciebie "kozla ofiarnego", zobaczymy jak sie bedziesz
czul :)))

futszak
zakon "Pieklo"

PS. Sorry za off topic, ale jak sie czyta takie glupoty to trudno
przejsc obok tego obojetnie.
Tyle sie tlumaczy, a jednak nie pomaga :(