Re: Agent nie sciaga grup

Autor: A_Zet (baterie_at_ka.onet.pl)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 09:10:54 MET

On Mon, 23 Feb 1998 13:39:43 GMT, baterie_at_ka.onet.pl (A_Zet)
wrote:

>Witam Panstwa,
>
>Przytrafil sie brzydki blad Agentowi: przestal sciagac od paru tygodni
>naglowki z grupy pl.comp.pecet. Czy ktos wie, jak przywrocic mu te
>zdolnosc?

Fajnie sobie samemu odpowiadac :-). Czlowiek pogada z kims na
swoim poziomie...

Jak samo sie zepsulo, tak wczoraj samo sie naprawilo?
A dlaczego? Agnostycyzm ma przyszlosc...

Za to pojawily mi sie inne anomalia, ale to jest chyba zwiazane z
radosna tfffurczoscia administratora tpnetu w dziele wychowywania
spoleczenstwa - nie moge czytac grup (z tego co wiem, byc moze
innych tez):
alt.cracks,
alt.pl.muzyka.bin (wnioskuje, ze wszystkich alt.*).
Nie moge wysylac wiadomosci na pl.soc.polityka.

Radosna tworczosc ludzi uwazajacych sie upowaznionych do
wywalania dziecka z kapiela nie znika wraz ze zmiana ustroju a
wrecz rozkwita. Ciekawostka przyrodnicza: zalilo sie kilku
uzytkownikow (i slusznie) na wulgaryzmy itp. W zwiazku z tym
decyzja admina o odcieciu. Zali sie teraz wieksza rzesza
uzytkownikow na niedogodnosc, i to jest nieistotne. Skoro sa dwa
przeciwne zdania, dlaczego daje sie ucho poczynaniom nie
demokratycznym tylko dyktatorskim? Skoro nie mozna pewnych rzeczy
zalatwic, trzeba sie pogodzic z uciazliwosciami demokracji, ktora
lezy blisko anarchii. Oczywiscie taka mysl, by za ciezkie
pieniadze zebrane i zbierane dzieki numerowi 0-202122 zrobic cos
w kierunku eliminacji anonimowosci wybiera sie zamykanie dostepu.
Przeciez to w istocie paranoja, skoro ten sam anonimowy
uzytkownik moze obwiescic swe potencjalne wulgaryzmy przy pomocy
dziesiatka innych serwerow, ale perfidia TP SA polega na tym, ze
jeszcze bierze za to ciezszy grosz, albowiem przeslanie tej
wiadomosci przez dalszy serwer spowoduje wzrost oplat dla TP SA.
Czyzby tylko o to chodzilo? Bo to jest JEDYNY skutek dzialan
wychowawczych admina TP SA. Bez obrazy Panie Adminie: dla mnie to
jest dziecinada, to co Pan zrobil - oczywiscie moralnie wzniosla
ale jak to mowia starzy Polacy: dobrymi checiami pieklo
wybrukowane.

Pozdrawiam
Adek

--
(Katowice: akumulatory trakcyjne, stacyjne: BATER-SILESIA_at_netart.com.pl
http://www.netart.com.pl/BATER-SILESIA