Re: TPNET - blokada serwera

Autor: Marcin Wieczorek (wieczor_at_polbox.com)
Data: Tue 24 Feb 1998 - 00:29:02 MET

Zbigniew Zych <zych_at_use.address.from.sig.onet.pl> napisał(a):

>Webmaster, jak sama nazwa wskazuje, zajmuje się WWW i webmasterowaniem.
>I ma "olewać" takie sprawy, bo to nie należy do jego obowiązków.
>(A i tak założę się, że przekazał "dalej"...)

Moze gosc nie wiedzial do kogo dokladnie ma sie zwrocic ( i napisal
pod pierwszy adres, ktory mu sie nawinal na Waszej stronie ) a moze
napisal webmaster a myslal o kims innym. Nie wiem. To akurat nie ma
wielkiego znaczenia. Faktem jest, ze Optimus otrzymal informacje.

>Administrator kont darmowych też nie jest od tego, by wychowywać
>użytkowników. Sprawy nadużyć z kont darmowych (komercyjnych też)
>należy kierować na adres: abuse_at_friko.onet.pl (lub: abuse_at_onet.pl),
>a stosowni ludzie zaczynają się zastanawiać co z tym dalej począć.

Tu nie trzeba wychowywac ani nie ma sie nad czym zastanawiac -
wystarczy zablokowac konto ywruha.

>Tak, tego nie załatwia się od ręki. Tak, to musi potrwać.
>Staramy się, by nie ucierpiał żaden nasz użytkownik (klient),
>tylko dlatego, że ktoś wyśle byle co...
>My musimy całą sprawę zbadać, i to musi potrwać.

Nie, to mozna zalatwic od reki. Nie, to nie musi potrwac. Wystarczy
zajrzec do DejaNews i przejrzec wspomniane posty. Sprawa ywruha jest
na tyle jasna i klarowna, ze od razu mozna ja zalatwic.

Ktory Wasz klient mialby niby ucierpiec z powodu zamkniecia konta
ywruha? Chyba, ze "byle co" odnosi sie do alarmujacych postow...

>Ale powtórzę - trzeba kierować takie informacje pod właściwe adresy...
>Jeszcze jakieś pytania?

A to ja mialem jakies pytania?

Marcin Wieczorek ( T-1000 )
wieczor_at_polbox.com www.polbox.com/w/wieczor